Յեղափոխական ազնւագոյն նկարագրով…

Երկար մի ժամանակաշրջան, վայրի լիբերալիզմի մոդելներով քաղաքական յղփացածների մօտ ՅԵՂԱՓՈԽՈՒԹԻՒՆ հասկացութիւնը խեղաթիւրւում էր որպէս մեղմ ասած՝ «ժամանակավրէպ ռոմանտիզմ»…
Վայրի լիբերալամէտների ինչպէս քաղաքական, այնպէս էլ՝ ե՛ւ տնտեսական ե՛ւ քաղաքակրթական-սոցիալական «արժէքային համակարգերն», ահաւասիկ, յօդս ցնդած կեղծարարութիւններ են…:

* * *
Հայաստանի վերանկախ հանրապետութեան 3-րդ տասնամեակի նախավերջերին իրականացւել է թաւշեայ կոչւող յեղափոխութիւն, որի առանցքում իր անհերքելի հետքը թողեց արդիական մտքի կրող երիտասարդութիւնը, որն «արժէքային համակարգի» գործիքակազմ էր որդեգրել միեւնոյն յեղափոխական եղանակը: Այլ խօսքով՝ յեղափոխական գործը արդիւնաւորւեց անարիւն ու համակարգային փոփոխութեամբ, իսկ սա, փաստենք, մեծագոյն ձեռքբերումն էր համաժողովրդական արդար պայքարի: Պայքար, որն ի զօրու կը լինի նւաճել նոյնպէս նպատակային-գաղափարային՝ «Նոր Հայաստան» արժէքային համակարգի համազգային վաստակը, եթէ, անշուշտ, այդ պայքարի մեթոդաբանութիւններն ու միջոցները պահպանեն իրենց թաւշեայ ոճը եւ չվերածւեն յատկապէս ինքնանպատակ ու անկառավարելի քայլերի, որոնք էլ սրընթացօրէն կաշխատեն ի վնաս նոյն յեղափոխութեան…, յեղափոխութիւն, որն օրինաչափօրէն իրականացւել է ոչ թէ «ընդդէմ», այլեւ «յանուն» սկզբունքների:

Ու թերեւս, մերօրեայ հայ երիտասարդութեանը, առաւել քան երբեւէ, հարկաւոր է առնչւել ու ականջալուր լինել հայկական յեղափոխութեան տիտանների արժէքային ու մշտապէս կենսունակ խորհուրդ-պատգամներին, որոնցից մէկն էլ, ահա, զարդարում է մեր այսօրւայ էջը՝ «օրւայ պատգամ» վերտառութեամբ…

«ԱԼԻՔ» ՕՐԱԹԵՐԹԻ ԳԼԽԱՒՈՐ
ԽՄԲԱԳԻՐ ԴԵՐԵՆԻԿ ՄԵԼԻՔԵԱՆ

Տպել Տպել